www.hotel.krakow.pl
HOTELE, HOSTELE


logo
Hotel Galicja * * *

ul. Dembowskiego 20, 32-020 Wieliczka- Kraków
telefon: +48 12 291 40 40, 12 288 20 92, 502 53 77 27, fax: 48 12 384 15 56,
Ilość miejsc: 76





Podane ceny są orientacyjne i mogą różnić się od aktualnych. W celu potwierdzenia lub ustalenia cen prosimy o kontakt z wybranym obiektem.

Typ pokoju
Cena w PLN
Pokój 1-osobowy
120,- - 199,- PLN
Pokój 2-osobowy
140,- - 350,- PLN
Pokój 3-osobowy
210,- - 305,- PLN
Pokój 4-osobowy
250,- - 355,- PLN
Apartament 2-osobowy
350,- PLN

W cenę pokoi wliczono śniadanie i podatek VAT


parkingakceptacja kart kredytowychdostęp do internetusiłownia, fitnessbankiety, przyjęciabarbasenkawiarnia, drink barklimatyzacja
sala konferencyjnaprzystosowanie dla osób niepełnosprawnychrestauracjasaunaw pokojach telefonkort tenisowyw pokojach TV-SATw pokojach TV
windaakceptacja zwierzat


Witamy serdecznie na stronie internetowej Hotelu Galicja w Wieliczce.
Hotel położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie zabytkowej Kopalni Soli - wpisanej na listę UNESCO, 10-km od historycznego centrum Krakowa, w pobliżu głównych szlaków komunikacyjnych (Kraków, Zakopane, Tarnów, Rzeszów).
Wysoki europejski standard połączony z walorami hotelu rodzinnego. Gwarantujemy szeroki zakres usług hotelowych, gastronomicznych, konferencyjnych i turystycznych. Do Państwa dyspozycji oddajemy komfortowo wyposażone pokoje 1, 2, 3, 4 osobowe, każdy z łazienką, telefonem, TV-SAT, stałym łączem internetowym i mini-barem. Naszym Gościom proponujemy korzystanie z sauny, wypożyczalni rowerów, bilarda, stanowiska internetowego, biblioteki oraz zwiedzanie okolicznych miast ( Kraków, Zakopane, Oświęcim, Wadowice itp.) Na naszych Gości podczas pobytu czeka wiele miłych niespodzianek . Pracownicy hotelu organizują bilety do teatru, kina, muzeum i Kopalni Soli w Wieliczce.
Hotel wielokrotnie zwyciężał w konkursach m.in. w konkursie Mój Hotel Moja Pasja w kategorii Hotel Rodzinny w 2005r. oraz w 2002 roku hotel osiągnął 3 miejsce jako odkrycie roku w Małopolsce w konkursie organizowanym przez Małopolską Organizację Turystyczną i "Gazetę Krakowska". W roku 2012 uzyskaliśmy "Certyfikat Złotego Standardu w Obsłudze Klienta"